Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22453
Название: Антикризова стратегія діяльності телекомунікаційних підприємств
Авторы: Старинець, О. Г.
Ключевые слова: телекомунікаційні підприємства, стратегія розвитку
Дата публикации: 2017
Издательство: Вид-во УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Старинець, О. Г. Антикризова стратегія діяльності телекомунікаційних підприємств [Текст] / О. Г. Старинець // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 16№Ч.2. – С. 109-112. – бібліогр.:с.111-112(17 назв).
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито основні підходи до визначення стратегії підприємства. Розглянуто сутність стратегії розвитку. Проаналізовано основні елементи стратегії діяльності підприємства. Визначено особливості антикризової стратегії діяльності телекомунікаційних підприємств. Виокремлено складники антикризової стратегії телекомунікаційного підприємства.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22453
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 16 Частина 2 - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
АНТИКРИЗОВА СТРАТЕГІЯ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf296.12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.