Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22464
Title: Формуваання креативності персоналу за умов інноваційного розвитку підприємств
Authors: Харун, О. А.
Keywords: креативність, креативний песонал
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Харун, О. А. Формуваання креативності персоналу за умов інноваційного розвитку підприємств [Текст] / О. А. Харун // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 16№Ч.2. – С. 142-146. – бібліогр.:с.145(17 назв).
Abstract: статті розглянуто сутність понять «креативність» та «креативний персонал». Розкрито послідовність розроблення креативних ідей. Визначено основні ознаки характеру, що властиві для креативних людей, та якості креативних працівників. Наведено класифікацію компонентів креативних ресурсів персоналу підприємства. Встановлено, що найважливішим способом підвищення креативності персоналу є мотивація. Виокремлено фактори, що впливають на креативне становлення персоналу підприємства.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22464
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 16 Частина 2 - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ ПЕРСОНАЛУ.pdf338.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.