Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22617
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСуховєєнко, Катерина-
dc.date.accessioned2018-12-04T08:56:34Z-
dc.date.available2018-12-04T08:56:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСуховєєнко, Катерина Особливості образної системи в українській драматургії другої половини 1920-х рр. / К. Суховєєнко // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. праць / відп. ред. І. В. Сабадош. – Ужгород, 2018. – Вип. 23. – С. 309–312. – Рез. англ. – Бібліогр.: с.311– 312 (7 назв). / О. Староста // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. праць / відп. ред. І. В. Сабадош. – Ужгород, 2018. – Вип. 23. – С. 305–308. – Рез. англ. – Бібліогр.: с.308 (12 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22617-
dc.description.abstractМетою статті є аналіз образної системи драматичних творів другої поло- вини 1920-х рр. Проаналізовано особливості групування персонажів, їхню станову приналежність. Особливу увагу звернуто на проблему пошуку нового героя та анти- героя у зв‘язку із відповідними процесами в радянському суспільстві 1920-х рр. Розглянуто еволюцію образу жінки та образу митця, а також специфіку творення ма- сових сцен у п‘єсах зазначеного періоду. Зроблено висновок, що драматурги другої половини 1920-х рр., прагнучи творити більш якісні мистецькі твори, більшу увагу приділяли поетиці текстів, зокрема тво- ренню персонажів. Незважаючи на певний схематизм, успадкований від агітаційної драматургії, дійові особи драматичних творів 1924 – 1929 рр. більш деталізовані, значно зменшилась кількість безіменних дійових осіб. Значних трансформацій зазнав образ жінки; популярними стали образи митця та конформіста.uk
dc.description.abstractThe purpose of the article is to analyze the figurative system of dramatic works of the second half of the 1920s. The peculiarities of the characters‘ grouping, their status affiliation are analyzed. Particular attention was paid to the problem of the search for a new hero and anti-hero in connection with the corresponding processes in the Soviet society of the 1920s. The evolution of the image of a woman and the image of an artist, as well as the specifics of the creation of mass scenes in the plays of the stated period are considered. It is concluded that in their strife to create artistic works of higher quality, dramatists of the second half of the 1920s paid more attention to the poetics of texts and the creation of characters in particular. Despite a certain schematic inherited from agitation drama, the characters of the dramatic works of 1924 – 1929 were more detailed, the number of unnamed actors had significantly decreased. The image of a woman experienced significant transformations; the images of the artist and the conformist became popular.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesСучасні проблеми мовознавства та літературознавства. Вип. 23.;-
dc.subjectдраматургіяuk
dc.subjectпоетикаuk
dc.subjectсистема образівuk
dc.subjectперсонажuk
dc.subjectновий геройuk
dc.subjectdramauk
dc.subjectpoeticsuk
dc.subjectsystem of imagesuk
dc.subjectcharacteruk
dc.subjectnew herouk
dc.titleОсобливості образної системи в українській драматургії другої половини 1920-х рр.uk
dc.title.alternativeThe figurative features of Ukrainian drama in the second half of 1920suk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства Випуск 23 - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Катерина СУХОВЄЄНКО (Харків).pdf462.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.