Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22617
Название: Особливості образної системи в українській драматургії другої половини 1920-х рр.
Другие названия: The figurative features of Ukrainian drama in the second half of 1920s
Авторы: Суховєєнко, Катерина
Ключевые слова: драматургія, поетика, система образів, персонаж, новий герой, drama, poetics, system of images, character, new hero
Дата публикации: 2018
Издательство: Вид-во УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Суховєєнко, Катерина Особливості образної системи в українській драматургії другої половини 1920-х рр. / К. Суховєєнко // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. праць / відп. ред. І. В. Сабадош. – Ужгород, 2018. – Вип. 23. – С. 309–312. – Рез. англ. – Бібліогр.: с.311– 312 (7 назв). / О. Староста // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. праць / відп. ред. І. В. Сабадош. – Ужгород, 2018. – Вип. 23. – С. 305–308. – Рез. англ. – Бібліогр.: с.308 (12 назв).
Серия/номер: Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства. Вип. 23.;
Краткий осмотр (реферат): Метою статті є аналіз образної системи драматичних творів другої поло- вини 1920-х рр. Проаналізовано особливості групування персонажів, їхню станову приналежність. Особливу увагу звернуто на проблему пошуку нового героя та анти- героя у зв‘язку із відповідними процесами в радянському суспільстві 1920-х рр. Розглянуто еволюцію образу жінки та образу митця, а також специфіку творення ма- сових сцен у п‘єсах зазначеного періоду. Зроблено висновок, що драматурги другої половини 1920-х рр., прагнучи творити більш якісні мистецькі твори, більшу увагу приділяли поетиці текстів, зокрема тво- ренню персонажів. Незважаючи на певний схематизм, успадкований від агітаційної драматургії, дійові особи драматичних творів 1924 – 1929 рр. більш деталізовані, значно зменшилась кількість безіменних дійових осіб. Значних трансформацій зазнав образ жінки; популярними стали образи митця та конформіста.
The purpose of the article is to analyze the figurative system of dramatic works of the second half of the 1920s. The peculiarities of the characters‘ grouping, their status affiliation are analyzed. Particular attention was paid to the problem of the search for a new hero and anti-hero in connection with the corresponding processes in the Soviet society of the 1920s. The evolution of the image of a woman and the image of an artist, as well as the specifics of the creation of mass scenes in the plays of the stated period are considered. It is concluded that in their strife to create artistic works of higher quality, dramatists of the second half of the 1920s paid more attention to the poetics of texts and the creation of characters in particular. Despite a certain schematic inherited from agitation drama, the characters of the dramatic works of 1924 – 1929 were more detailed, the number of unnamed actors had significantly decreased. The image of a woman experienced significant transformations; the images of the artist and the conformist became popular.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22617
Располагается в коллекциях:Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства Випуск 23 - 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Катерина СУХОВЄЄНКО (Харків).pdf462.81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.