Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22617
Назва: Особливості образної системи в українській драматургії другої половини 1920-х рр.
Інші назви: The figurative features of Ukrainian drama in the second half of 1920s
Автори: Суховєєнко, Катерина
Ключові слова: драматургія, поетика, система образів, персонаж, новий герой, drama, poetics, system of images, character, new hero
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вид-во УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Суховєєнко, Катерина Особливості образної системи в українській драматургії другої половини 1920-х рр. / К. Суховєєнко // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. праць / відп. ред. І. В. Сабадош. – Ужгород, 2018. – Вип. 23. – С. 309–312. – Рез. англ. – Бібліогр.: с.311– 312 (7 назв). / О. Староста // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. праць / відп. ред. І. В. Сабадош. – Ужгород, 2018. – Вип. 23. – С. 305–308. – Рез. англ. – Бібліогр.: с.308 (12 назв).
Серія/номер: Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства. Вип. 23.;
Короткий огляд (реферат): Метою статті є аналіз образної системи драматичних творів другої поло- вини 1920-х рр. Проаналізовано особливості групування персонажів, їхню станову приналежність. Особливу увагу звернуто на проблему пошуку нового героя та анти- героя у зв‘язку із відповідними процесами в радянському суспільстві 1920-х рр. Розглянуто еволюцію образу жінки та образу митця, а також специфіку творення ма- сових сцен у п‘єсах зазначеного періоду. Зроблено висновок, що драматурги другої половини 1920-х рр., прагнучи творити більш якісні мистецькі твори, більшу увагу приділяли поетиці текстів, зокрема тво- ренню персонажів. Незважаючи на певний схематизм, успадкований від агітаційної драматургії, дійові особи драматичних творів 1924 – 1929 рр. більш деталізовані, значно зменшилась кількість безіменних дійових осіб. Значних трансформацій зазнав образ жінки; популярними стали образи митця та конформіста.
The purpose of the article is to analyze the figurative system of dramatic works of the second half of the 1920s. The peculiarities of the characters‘ grouping, their status affiliation are analyzed. Particular attention was paid to the problem of the search for a new hero and anti-hero in connection with the corresponding processes in the Soviet society of the 1920s. The evolution of the image of a woman and the image of an artist, as well as the specifics of the creation of mass scenes in the plays of the stated period are considered. It is concluded that in their strife to create artistic works of higher quality, dramatists of the second half of the 1920s paid more attention to the poetics of texts and the creation of characters in particular. Despite a certain schematic inherited from agitation drama, the characters of the dramatic works of 1924 – 1929 were more detailed, the number of unnamed actors had significantly decreased. The image of a woman experienced significant transformations; the images of the artist and the conformist became popular.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22617
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства Випуск 23 - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Катерина СУХОВЄЄНКО (Харків).pdf462.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.