Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/228
Title: Теоретичні засади реалізації освітніх інновацій у підготовці вчителів у системі вищої педагогічної освіти України
Other Titles: Theoretical principles of innovative training of teachers in the system of higher pedagogical education of Ukraine
Authors: Авраменко, Квітослава Богданівна
Keywords: освітні інновації, підготовка вчителів, система вищої педагогічної освіти, інноваційні підходи, традиційні підходи
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Авраменко, К. Б. Теоретичні засади реалізації освітніх інновацій у підготовці вчителів у системі вищої педагогічної освіти України [Текст] / К. Б. Авраменко. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип.30. – С. 7–9. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с.8–9 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота
Abstract: У статті розглядаються теоретичні засади реалізації освітніх інновацій у вищих педагогічних навчальних закладах України. Автор акцентує увагу на особливостях інноваційного підходу при підготовці вчителів у системі вищої педагогічної освіти України. Ключові слова: освітні інновації, підготовка вчителів, сис-тема вищої педагогічної освіти, інноваційні підходи, традиційні підходи.
Description: Theoretical principles of realization of educational innovations in higher pedagogical educational establishments of Ukraine have been examined in the article. An author has paid much attention to special features of innovative approach in teacher training in the system of higher pedagogical education of Ukraine. Key words: educational innovations, teacher training, domestic and foreign experience, system of higher pedagogical education, innovative approaches, traditional approaches.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/228
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.