Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22859
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПарій, Людмила Віталіївна-
dc.date.accessioned2018-12-09T11:28:51Z-
dc.date.available2018-12-09T11:28:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПарій Л.В. Теоретичні засади маркетингових досліджень внутрішнього ринку сиру в Україні // Вдосконалення механізмів активізації економічних процесів та формування конкурентоспроможності національної економіки, регіону, підприємства в умовах глобалізації: тези доповідей міжнародної науково-практичної Інтернет - експозиційної та вербально - демонстраційної конференції 20-24 квітня 2015 р. / ДВНЗ «Ужгородський національний університет» – Ужгород, 2015. – С. 125-128.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22859-
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Ужгородський національний університет»uk
dc.relation.ispartofseriesВдосконалення механізмів активізації економічних процесів та формування конкурентоспроможності національної економіки, регіону, підприємства в умовах глобалізації: тези доповідей міжнародної науково-практичної Інтернет - експозиційної та вербально - демонстраційної конференції 20-24 квітня 2015 р.;-
dc.titleТеоретичні засади маркетингових досліджень внутрішнього ринку сиру в Україніuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Тези доповідей міжнародної науково-практичної Інтернет - експозиційної та вербально - демонстраційної конференції 20-24 квітня 2015 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ.pdf365.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.