Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22859
Назва: Теоретичні засади маркетингових досліджень внутрішнього ринку сиру в Україні
Автори: Парій, Людмила Віталіївна
Дата публікації: 2015
Видавництво: ДВНЗ «Ужгородський національний університет»
Бібліографічний опис: Парій Л.В. Теоретичні засади маркетингових досліджень внутрішнього ринку сиру в Україні // Вдосконалення механізмів активізації економічних процесів та формування конкурентоспроможності національної економіки, регіону, підприємства в умовах глобалізації: тези доповідей міжнародної науково-практичної Інтернет - експозиційної та вербально - демонстраційної конференції 20-24 квітня 2015 р. / ДВНЗ «Ужгородський національний університет» – Ужгород, 2015. – С. 125-128.
Серія/номер: Вдосконалення механізмів активізації економічних процесів та формування конкурентоспроможності національної економіки, регіону, підприємства в умовах глобалізації: тези доповідей міжнародної науково-практичної Інтернет - експозиційної та вербально - демонстраційної конференції 20-24 квітня 2015 р.;
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22859
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей міжнародної науково-практичної Інтернет - експозиційної та вербально - демонстраційної конференції 20-24 квітня 2015 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ.pdf365.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.