Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23062
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІщук, Тетяна Трохимівна-
dc.date.accessioned2018-12-16T20:56:54Z-
dc.date.available2018-12-16T20:56:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationІщук Т.Т. До питання про методологічні засади нейролінгвістичного програмування та застосування технік НЛП на заняттях з іноземної мови // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / Редактори-упорядники В. Ільницький, А. Душний, І. Зимомря. - Дрогобич : Посвіт, 2015. - Вип. 13. - С. 242-248. - Бібліогр.: с. 248 (14 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23062-
dc.description.abstractВ статті йдеться про наукові та методологічні основи нейролінгвістичного програмування. Автор проводить аналіз наукової бази НЛП та дає визначення специфічних термінів, що використовуються в НЛП. У статті проводиться аналіз загальних принципів використання технологій і моделей НЛП у процесі навчання іноземних мов у немовному вузі. Ключові слова:нейролінгвістичне програмування, "карта", пресупозиції, рапорт, ефективне навчання, сприйняття навчального матеріалу.uk
dc.description.abstractThe article deals with the scientific and methodological foundations of Neurolinguistic Programming. The author systematizes theoretical and conceptual foundations for analyzing scientific basis of NLP, defines specific and original characteristics of NLP. The general principles of the NLP technology at the English Lessons have been analyzed. Key words: Neurolinguistic Programming, «map», presupposition, rapport, effective training, perception of educational material.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПосвітuk
dc.relation.ispartofseriesАктуальні питання гуманітарних наук;-
dc.subjectнейролінгвістичне програмуванняuk
dc.subject"карта"uk
dc.subjectпресупозиціїuk
dc.subjectрапортuk
dc.subjectефективне навчанняuk
dc.subjectсприйняття навчального матеріалуuk
dc.titleДо питання про методологічні засади нейролінгвістичного програмування та застосування технік НЛП на заняттях з іноземної мовиuk
dc.title.alternativeMETHODOLOGICAL PRINCIPLES OF NEUROLINGUISTIC PROGRAMMING AND NLP TECHNOLOGY AT THE ENGLISH LESSONSuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
До питання про методологічні засади.pdf180.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.