Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23062
Название: До питання про методологічні засади нейролінгвістичного програмування та застосування технік НЛП на заняттях з іноземної мови
Другие названия: METHODOLOGICAL PRINCIPLES OF NEUROLINGUISTIC PROGRAMMING AND NLP TECHNOLOGY AT THE ENGLISH LESSONS
Авторы: Іщук, Тетяна Трохимівна
Ключевые слова: нейролінгвістичне програмування, "карта", пресупозиції, рапорт, ефективне навчання, сприйняття навчального матеріалу
Дата публикации: 2015
Издательство: Посвіт
Библиографическое описание: Іщук Т.Т. До питання про методологічні засади нейролінгвістичного програмування та застосування технік НЛП на заняттях з іноземної мови // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / Редактори-упорядники В. Ільницький, А. Душний, І. Зимомря. - Дрогобич : Посвіт, 2015. - Вип. 13. - С. 242-248. - Бібліогр.: с. 248 (14 назв).
Серия/номер: Актуальні питання гуманітарних наук;
Краткий осмотр (реферат): В статті йдеться про наукові та методологічні основи нейролінгвістичного програмування. Автор проводить аналіз наукової бази НЛП та дає визначення специфічних термінів, що використовуються в НЛП. У статті проводиться аналіз загальних принципів використання технологій і моделей НЛП у процесі навчання іноземних мов у немовному вузі. Ключові слова:нейролінгвістичне програмування, "карта", пресупозиції, рапорт, ефективне навчання, сприйняття навчального матеріалу.
The article deals with the scientific and methodological foundations of Neurolinguistic Programming. The author systematizes theoretical and conceptual foundations for analyzing scientific basis of NLP, defines specific and original characteristics of NLP. The general principles of the NLP technology at the English Lessons have been analyzed. Key words: Neurolinguistic Programming, «map», presupposition, rapport, effective training, perception of educational material.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23062
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
До питання про методологічні засади.pdf180.68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.