Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23071
Назва: Нейролінгвістичне програмування у аспекті викладання іноземних мов на сучасному етапі
Інші назви: Neuro-Linguistic Programming and the Process of Training a Foreign Language
Автори: Іщук, Тетяна Трохимівна
Ключові слова: нейролінгвістичне програмування, модернізація, ефективне навчання, сприйняття навчального матеріалу
Дата публікації: 2011
Видавництво: Поліграфцентр "Ліра"
Бібліографічний опис: Іщук Т.Т. Нейролінгвістичне програмування у аспекті викладання іноземних мов на сучасному етапі // Проблеми романо-германської філології: збірник наукових праць. - Ужгород: Поліграфцентр "Ліра", 2011. - С. 45-53. - Бібліогр.: с. 52-53 (7 назв).
Серія/номер: Проблеми романо-германської філології;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються деякі позитивні аспекти застосування нейролінгвістичного програмування, дається коротка історична довідка та з’ясовуються можливості застосування НЛП у практичних заняттях з іноземної мови у немовному вузі. Ключові слова: нейролінгвістичне програмування, модернізація, ефективне навчання, сприйняття навчального матеріалу.
The article deals with some positive aspects of NLP application at the English lessons. The author shows that the application of Neuro-Linguistic Programming into the educative process is one of the most effective methods of teaching a foreign language. Keywords: neuro-linguistic programming, modernizing, effective training, acquisition of the teaching material.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23071
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нейролінгвістичне програмування у аспекті....pdf839.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.