Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23183
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.date.accessioned2018-12-25T12:11:45Z-
dc.date.available2018-12-25T12:11:45Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationСтароста В.І. Опорні поняття як складова навчальної діяльності // Науково-методичний вісник «Педагогічний пошук». 2005. № 2. С.41-43. ISSN: 2073 - 624Х.uk
dc.identifier.issn2073 - 624Х-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23183-
dc.description.abstractНа прикладі формування поняття про оксиди показано, що проведення системно-структурного аналізу змісту навчального матеріалу з хімії дає змогу визначити опорні та допоміжні поняття, які стають необхідною передумовою конструювання системи відповідних завдань та методики їх ефективного застосування. Залучення учнів до процесу складання та розв’язування навчальних завдань посилює пізнавальну спрямованість їх діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів, методика навчання хіміїuk
dc.titleОпорні поняття як складова навчальної діяльностіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005_Starosta V_2(46)_с_41_43.pdf1.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.