Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23183
Назва: | Опорні поняття як складова навчальної діяльності |
Автори: | Староста, Володимир Іванович |
Ключові слова: | підготовка майбутніх учителів, методика навчання хімії |
Дата публікації: | 2005 |
Бібліографічний опис: | Староста В.І. Опорні поняття як складова навчальної діяльності // Науково-методичний вісник «Педагогічний пошук». 2005. № 2. С.41-43. ISSN: 2073 - 624Х. |
Короткий огляд (реферат): | На прикладі формування поняття про оксиди показано, що проведення системно-структурного аналізу змісту навчального матеріалу з хімії дає змогу визначити опорні та допоміжні поняття, які стають необхідною передумовою конструювання системи відповідних завдань та методики їх ефективного застосування. Залучення учнів до процесу складання та розв’язування навчальних завдань посилює пізнавальну спрямованість їх діяльності. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23183 |
ISSN: | 2073 - 624Х |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2005_Starosta V_2(46)_с_41_43.pdf | 1.99 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.