Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23183
Title: | Опорні поняття як складова навчальної діяльності |
Authors: | Староста, Володимир Іванович |
Keywords: | підготовка майбутніх учителів, методика навчання хімії |
Issue Date: | 2005 |
Citation: | Староста В.І. Опорні поняття як складова навчальної діяльності // Науково-методичний вісник «Педагогічний пошук». 2005. № 2. С.41-43. ISSN: 2073 - 624Х. |
Abstract: | На прикладі формування поняття про оксиди показано, що проведення системно-структурного аналізу змісту навчального матеріалу з хімії дає змогу визначити опорні та допоміжні поняття, які стають необхідною передумовою конструювання системи відповідних завдань та методики їх ефективного застосування. Залучення учнів до процесу складання та розв’язування навчальних завдань посилює пізнавальну спрямованість їх діяльності. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23183 |
ISSN: | 2073 - 624Х |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2005_Starosta V_2(46)_с_41_43.pdf | 1.99 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.