Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23183
Название: Опорні поняття як складова навчальної діяльності
Авторы: Староста, Володимир Іванович
Ключевые слова: підготовка майбутніх учителів, методика навчання хімії
Дата публикации: 2005
Библиографическое описание: Староста В.І. Опорні поняття як складова навчальної діяльності // Науково-методичний вісник «Педагогічний пошук». 2005. № 2. С.41-43. ISSN: 2073 - 624Х.
Краткий осмотр (реферат): На прикладі формування поняття про оксиди показано, що проведення системно-структурного аналізу змісту навчального матеріалу з хімії дає змогу визначити опорні та допоміжні поняття, які стають необхідною передумовою конструювання системи відповідних завдань та методики їх ефективного застосування. Залучення учнів до процесу складання та розв’язування навчальних завдань посилює пізнавальну спрямованість їх діяльності.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23183
ISSN: 2073 - 624Х
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2005_Starosta V_2(46)_с_41_43.pdf1.99 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.