Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23199
Назва: | Мікровикладання: особливості та навчальні завдання |
Автори: | Староста, Володимир Іванович |
Ключові слова: | мікровикладання, метод навчання, форма навчання, навчальні завдання, таксономія Блума |
Дата публікації: | 2013 |
Бібліографічний опис: | Cтароста В. І. Мікровикладання: особливості та навчальні завдання // Педагогічна освіта: теорія і практика: збірник наукових праць. 2013. Вип. 15. С. 105-110. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто особливості мікровикладання. Показано, що дане поняття можна розглядати як багатоаспектне – засіб професійної підготовки, метод та форма навчання. Для класифікації навчальних завдань щодо мікровикладання використано таксономію педагогічних цілей навчання в пізнавальній сфері Блума |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23199 |
ISSN: | 2309-9763 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2013_Starosta V_15_s. 105-110.pdf | 244.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.