Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23199
Назва: Мікровикладання: особливості та навчальні завдання
Автори: Староста, Володимир Іванович
Ключові слова: мікровикладання, метод навчання, форма навчання, навчальні завдання, таксономія Блума
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Cтароста В. І. Мікровикладання: особливості та навчальні завдання // Педагогічна освіта: теорія і практика: збірник наукових праць. 2013. Вип. 15. С. 105-110.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості мікровикладання. Показано, що дане поняття можна розглядати як багатоаспектне – засіб професійної підготовки, метод та форма навчання. Для класифікації навчальних завдань щодо мікровикладання використано таксономію педагогічних цілей навчання в пізнавальній сфері Блума
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23199
ISSN: 2309-9763
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2013_Starosta V_15_s. 105-110.pdf244.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.