Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23203
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorКепенач, Аріадна-
dc.date.accessioned2018-12-25T19:45:41Z-
dc.date.available2018-12-25T19:45:41Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСтароста В.І., Кепенач А.Р. Самооцінка рівня інноваційної культури майбутніх учителів // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики викладання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. Редкол. І.А.Зязюн та ін. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2012. Випуск 30. С. 467-472.uk
dc.identifier.isbn978-966-2337-01-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23203-
dc.description.abstractПроведено самооцінку майбутніми педагогами власної інноваційної культури. Встановлено, що для переважної більшості досліджуваних параметрів рівень інноваційної культури студентів зростає у процесі їх професійної підготовкиuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінноваційна культура, самооцінка, підготовка вчителівuk
dc.titleСамооцінка рівня інноваційної культури майбутніх учителівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2012_Starosta V_Kepenach A_s. 467-472.pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.