Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23203
Назва: Самооцінка рівня інноваційної культури майбутніх учителів
Автори: Староста, Володимир Іванович
Кепенач, Аріадна
Ключові слова: інноваційна культура, самооцінка, підготовка вчителів
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Староста В.І., Кепенач А.Р. Самооцінка рівня інноваційної культури майбутніх учителів // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики викладання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. Редкол. І.А.Зязюн та ін. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2012. Випуск 30. С. 467-472.
Короткий огляд (реферат): Проведено самооцінку майбутніми педагогами власної інноваційної культури. Встановлено, що для переважної більшості досліджуваних параметрів рівень інноваційної культури студентів зростає у процесі їх професійної підготовки
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23203
ISBN: 978-966-2337-01-3
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2012_Starosta V_Kepenach A_s. 467-472.pdf1.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.