Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23212
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorПопадич, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorГардубей, Маріанна-
dc.date.accessioned2018-12-26T18:12:44Z-
dc.date.available2018-12-26T18:12:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citation241. Староста Володимир, Попадич Олена, Гардубей Маріанна. Готовність майбутніх учителів початкових класів до інтерактивного навчання молодших школярів: теоретичний аспект. Педагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2017. С. 156-165. ISSN 2307-3594uk
dc.identifier.issn2307-3594-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23212-
dc.description.abstractУ статті показано, що готовність учителя до інтерактивного навчання молодших школярів з одного боку є складовою готовності до педагогічної діяльності – це важлива інтегрована якість і стійка особистісна характеристика майбутнього вчителя, що виявляється у його здатності ефективно проектувати та реалізовувати умови інтеракції (інтерактивної взаємодії) в освітньому процесі початкової школи, а з другого боку – є складовою мети і результату професійної підготовки студентів, що передбачає наявність відповідних компонентів (мотиваційного, когнітивного, процесуального, рефлексивного).uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectготовність, педагогічна діяльність, готовність до педагогічної діяльності, інтерактивне навчання, професійна підготовка майбутніх учителів, початкова школаuk
dc.titleГотовність майбутніх учителів початкових класів до інтерактивного навчання молодших школярів: теоретичний аспектuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Starosta Volodymyr, Popadych Olena, Hardubei Marianna s.156-165.pdf2.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.