Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23212
Название: Готовність майбутніх учителів початкових класів до інтерактивного навчання молодших школярів: теоретичний аспект
Авторы: Староста, Володимир Іванович
Попадич, Олена Олександрівна
Гардубей, Маріанна
Ключевые слова: готовність, педагогічна діяльність, готовність до педагогічної діяльності, інтерактивне навчання, професійна підготовка майбутніх учителів, початкова школа
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: 241. Староста Володимир, Попадич Олена, Гардубей Маріанна. Готовність майбутніх учителів початкових класів до інтерактивного навчання молодших школярів: теоретичний аспект. Педагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2017. С. 156-165. ISSN 2307-3594
Краткий осмотр (реферат): У статті показано, що готовність учителя до інтерактивного навчання молодших школярів з одного боку є складовою готовності до педагогічної діяльності – це важлива інтегрована якість і стійка особистісна характеристика майбутнього вчителя, що виявляється у його здатності ефективно проектувати та реалізовувати умови інтеракції (інтерактивної взаємодії) в освітньому процесі початкової школи, а з другого боку – є складовою мети і результату професійної підготовки студентів, що передбачає наявність відповідних компонентів (мотиваційного, когнітивного, процесуального, рефлексивного).
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23212
ISSN: 2307-3594
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2017_Starosta Volodymyr, Popadych Olena, Hardubei Marianna s.156-165.pdf2.04 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.