Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23212
Назва: | Готовність майбутніх учителів початкових класів до інтерактивного навчання молодших школярів: теоретичний аспект |
Автори: | Староста, Володимир Іванович Попадич, Олена Олександрівна Гардубей, Маріанна |
Ключові слова: | готовність, педагогічна діяльність, готовність до педагогічної діяльності, інтерактивне навчання, професійна підготовка майбутніх учителів, початкова школа |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | 241. Староста Володимир, Попадич Олена, Гардубей Маріанна. Готовність майбутніх учителів початкових класів до інтерактивного навчання молодших школярів: теоретичний аспект. Педагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2017. С. 156-165. ISSN 2307-3594 |
Короткий огляд (реферат): | У статті показано, що готовність учителя до інтерактивного навчання молодших школярів з одного боку є складовою готовності до педагогічної діяльності – це важлива інтегрована якість і стійка особистісна характеристика майбутнього вчителя, що виявляється у його здатності ефективно проектувати та реалізовувати умови інтеракції (інтерактивної взаємодії) в освітньому процесі початкової школи, а з другого боку – є складовою мети і результату професійної підготовки студентів, що передбачає наявність відповідних компонентів (мотиваційного, когнітивного, процесуального, рефлексивного). |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23212 |
ISSN: | 2307-3594 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2017_Starosta Volodymyr, Popadych Olena, Hardubei Marianna s.156-165.pdf | 2.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.