Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23212
Title: Готовність майбутніх учителів початкових класів до інтерактивного навчання молодших школярів: теоретичний аспект
Authors: Староста, Володимир Іванович
Попадич, Олена Олександрівна
Гардубей, Маріанна
Keywords: готовність, педагогічна діяльність, готовність до педагогічної діяльності, інтерактивне навчання, професійна підготовка майбутніх учителів, початкова школа
Issue Date: 2017
Citation: 241. Староста Володимир, Попадич Олена, Гардубей Маріанна. Готовність майбутніх учителів початкових класів до інтерактивного навчання молодших школярів: теоретичний аспект. Педагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2017. С. 156-165. ISSN 2307-3594
Abstract: У статті показано, що готовність учителя до інтерактивного навчання молодших школярів з одного боку є складовою готовності до педагогічної діяльності – це важлива інтегрована якість і стійка особистісна характеристика майбутнього вчителя, що виявляється у його здатності ефективно проектувати та реалізовувати умови інтеракції (інтерактивної взаємодії) в освітньому процесі початкової школи, а з другого боку – є складовою мети і результату професійної підготовки студентів, що передбачає наявність відповідних компонентів (мотиваційного, когнітивного, процесуального, рефлексивного).
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23212
ISSN: 2307-3594
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Starosta Volodymyr, Popadych Olena, Hardubei Marianna s.156-165.pdf2.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.