Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23221
Название: Деякі аспекти соціальної та навчальної aдаптації студентів-першокурсників у класичному університеті.
Авторы: Попадич, Олена Олександрівна
Староста, Володимир Іванович
Ключевые слова: адаптація, навчальна адаптація, соціальна адаптація, професійна підготовка студентів; adaptation, educational adaptation, social adaptation, professional student training.
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Попадич О. О., Староста В. І. Деякі аспекти соціальної та навчальної aдаптації студентів-першокурсників у класичному університеті. Scientific Journal «Virtus», 2018, Issue 22, Part 1, s.124-128. ISSN 2410-4388 (Print) ISSN 2415-3133 (Online) http://virtus.conference-ukraine.com.ua
Краткий осмотр (реферат): У статті проведено огляд сучасних трактувань сутності адаптації студентів до освітнього процесу в закладі вищої освіти. Показано, що погляди вчених фіксують різноманітні аспекти адаптації, які мають місце в реальній практиці. Встановлено, що певні відмінності в трактуваннях зумовлені складністю та специфікою процесу адаптації студентів до освітньої діяльності в закладі вищої освіти. Проведено діагностику адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах класичного університету. Певні дидактичні труднощі у процесі адаптації першокурсників університету мають як об’єктивну, так і суб’єктивну природу. The article deals with modern interpretations of the essence of student adaptation to the educational process in higher education institutions. It shows that the views of scientists determine various aspects of adaptation that takes place in real practice settings. It has been established that certain differences in the interpretations are due to the complexity and peculiarity of the adaptation process of students to educational activities in the higher education institutions. The diagnostics of first-year student adaptation to studying at the classical university has been conducted. Certain didactic difficulties in the process of adaptation of first-year university students have both objective and subjective nature.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23221
ISSN: ISSN 2410-4388 (Print) ISSN 2415-3133 (Online)
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2018_Popadich Olena_Starosta Volodymyr_1(22)_s. 124-128.pdf5.23 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.