Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23221
Назва: Деякі аспекти соціальної та навчальної aдаптації студентів-першокурсників у класичному університеті.
Автори: Попадич, Олена Олександрівна
Староста, Володимир Іванович
Ключові слова: адаптація, навчальна адаптація, соціальна адаптація, професійна підготовка студентів; adaptation, educational adaptation, social adaptation, professional student training.
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Попадич О. О., Староста В. І. Деякі аспекти соціальної та навчальної aдаптації студентів-першокурсників у класичному університеті. Scientific Journal «Virtus», 2018, Issue 22, Part 1, s.124-128. ISSN 2410-4388 (Print) ISSN 2415-3133 (Online) http://virtus.conference-ukraine.com.ua
Короткий огляд (реферат): У статті проведено огляд сучасних трактувань сутності адаптації студентів до освітнього процесу в закладі вищої освіти. Показано, що погляди вчених фіксують різноманітні аспекти адаптації, які мають місце в реальній практиці. Встановлено, що певні відмінності в трактуваннях зумовлені складністю та специфікою процесу адаптації студентів до освітньої діяльності в закладі вищої освіти. Проведено діагностику адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах класичного університету. Певні дидактичні труднощі у процесі адаптації першокурсників університету мають як об’єктивну, так і суб’єктивну природу. The article deals with modern interpretations of the essence of student adaptation to the educational process in higher education institutions. It shows that the views of scientists determine various aspects of adaptation that takes place in real practice settings. It has been established that certain differences in the interpretations are due to the complexity and peculiarity of the adaptation process of students to educational activities in the higher education institutions. The diagnostics of first-year student adaptation to studying at the classical university has been conducted. Certain didactic difficulties in the process of adaptation of first-year university students have both objective and subjective nature.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23221
ISSN: ISSN 2410-4388 (Print) ISSN 2415-3133 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018_Popadich Olena_Starosta Volodymyr_1(22)_s. 124-128.pdf5.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.