Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorПопадич, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2018-12-28T21:40:24Z-
dc.date.available2018-12-28T21:40:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтароста В. І., Попадич О. О. Методи традиційного та інтерактивного навчання: ставлення до них майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. 2018. № 1(20). С. 94-100. ISSN 2219-5203uk
dc.identifier.issn2219-5203-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23226-
dc.description.abstractПроаналізовано погляди дослідників та виокремлено основні сутнісні характеристики поняття «методи інтерактивного навчання» як системи способів: цілеспрямованої активної взаємодії суб’єкта навчання з навчальним середовищем зі створення оптимальних умов для свого розвитку; суб’єкт-суб’єктної взаємодії через бесіду, діалог між усіма учасниками навчального процесу; освоєння учасниками умінь організації спільної навчальної діяльності і т.п. Виявлено позитивне ставлення студентів – майбутніх учителів до методів інтерактивного навчання, оскільки покращується пізнавальна активність, мотивація навчання, співпраця в колективі та ін. Застосування методів традиційного навчання, на думку студентів, особливо ефективне для самостійної роботи, оцінювання результатів навчання тощоuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінтеракція; традиційне та інтерактивне навчання; методи традиційного та інтерактивного навчання; мікровикладанняuk
dc.titleМетоди традиційного та інтерактивного навчання: ставлення до них майбутніх учителівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Starosta Volodymyr_Popadich Olena_1(20) s .94-100.pdf3.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.