Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23226
Название: | Методи традиційного та інтерактивного навчання: ставлення до них майбутніх учителів |
Авторы: | Староста, Володимир Іванович Попадич, Олена Олександрівна |
Ключевые слова: | інтеракція; традиційне та інтерактивне навчання; методи традиційного та інтерактивного навчання; мікровикладання |
Дата публикации: | 2018 |
Библиографическое описание: | Староста В. І., Попадич О. О. Методи традиційного та інтерактивного навчання: ставлення до них майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. 2018. № 1(20). С. 94-100. ISSN 2219-5203 |
Краткий осмотр (реферат): | Проаналізовано погляди дослідників та виокремлено основні сутнісні характеристики поняття «методи інтерактивного навчання» як системи способів: цілеспрямованої активної взаємодії суб’єкта навчання з навчальним середовищем зі створення оптимальних умов для свого розвитку; суб’єкт-суб’єктної взаємодії через бесіду, діалог між усіма учасниками навчального процесу; освоєння учасниками умінь організації спільної навчальної діяльності і т.п. Виявлено позитивне ставлення студентів – майбутніх учителів до методів інтерактивного навчання, оскільки покращується пізнавальна активність, мотивація навчання, співпраця в колективі та ін. Застосування методів традиційного навчання, на думку студентів, особливо ефективне для самостійної роботи, оцінювання результатів навчання тощо |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23226 |
ISSN: | 2219-5203 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2018_Starosta Volodymyr_Popadich Olena_1(20) s .94-100.pdf | 3.88 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.