Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23226
Название: Методи традиційного та інтерактивного навчання: ставлення до них майбутніх учителів
Авторы: Староста, Володимир Іванович
Попадич, Олена Олександрівна
Ключевые слова: інтеракція; традиційне та інтерактивне навчання; методи традиційного та інтерактивного навчання; мікровикладання
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Староста В. І., Попадич О. О. Методи традиційного та інтерактивного навчання: ставлення до них майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. 2018. № 1(20). С. 94-100. ISSN 2219-5203
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано погляди дослідників та виокремлено основні сутнісні характеристики поняття «методи інтерактивного навчання» як системи способів: цілеспрямованої активної взаємодії суб’єкта навчання з навчальним середовищем зі створення оптимальних умов для свого розвитку; суб’єкт-суб’єктної взаємодії через бесіду, діалог між усіма учасниками навчального процесу; освоєння учасниками умінь організації спільної навчальної діяльності і т.п. Виявлено позитивне ставлення студентів – майбутніх учителів до методів інтерактивного навчання, оскільки покращується пізнавальна активність, мотивація навчання, співпраця в колективі та ін. Застосування методів традиційного навчання, на думку студентів, особливо ефективне для самостійної роботи, оцінювання результатів навчання тощо
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23226
ISSN: 2219-5203
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2018_Starosta Volodymyr_Popadich Olena_1(20) s .94-100.pdf3.88 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.