Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23226
Назва: Методи традиційного та інтерактивного навчання: ставлення до них майбутніх учителів
Автори: Староста, Володимир Іванович
Попадич, Олена Олександрівна
Ключові слова: інтеракція; традиційне та інтерактивне навчання; методи традиційного та інтерактивного навчання; мікровикладання
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Староста В. І., Попадич О. О. Методи традиційного та інтерактивного навчання: ставлення до них майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. 2018. № 1(20). С. 94-100. ISSN 2219-5203
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано погляди дослідників та виокремлено основні сутнісні характеристики поняття «методи інтерактивного навчання» як системи способів: цілеспрямованої активної взаємодії суб’єкта навчання з навчальним середовищем зі створення оптимальних умов для свого розвитку; суб’єкт-суб’єктної взаємодії через бесіду, діалог між усіма учасниками навчального процесу; освоєння учасниками умінь організації спільної навчальної діяльності і т.п. Виявлено позитивне ставлення студентів – майбутніх учителів до методів інтерактивного навчання, оскільки покращується пізнавальна активність, мотивація навчання, співпраця в колективі та ін. Застосування методів традиційного навчання, на думку студентів, особливо ефективне для самостійної роботи, оцінювання результатів навчання тощо
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23226
ISSN: 2219-5203
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018_Starosta Volodymyr_Popadich Olena_1(20) s .94-100.pdf3.88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.