Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23640
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГодя, Іван Михайлович-
dc.date.accessioned2019-02-24T23:21:55Z-
dc.date.available2019-02-24T23:21:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГодя І.М. Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі". Ужгород, 2019. 37 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23640-
dc.descriptionМетодичні рекомендаці для вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі", для студентів денної та заочної форми навчання, факультету туризму та міжнародних комунікацій, спеціальності "Туризм".uk
dc.description.abstractМетодичні рекомендаці для вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі", для студентів денної та заочної форми навчання, факультету туризму та міжнародних комунікацій, спеціальності "Туризм".uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectмаркетинг, туристичний бізнес, маркетингова інформація, сегментація ринкуuk
dc.titleМетодичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі" 2019uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeПрепринтuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
предпринт_МР_мар_тур_2019.pdf528.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.