Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23640
Название: Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі" 2019
Авторы: Годя, Іван Михайлович
Ключевые слова: туризм, маркетинг, туристичний бізнес, маркетингова інформація, сегментація ринку
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Годя І.М. Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі". Ужгород, 2019. 37 с.
Краткий осмотр (реферат): Методичні рекомендаці для вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі", для студентів денної та заочної форми навчання, факультету туризму та міжнародних комунікацій, спеціальності "Туризм".
Описание: Методичні рекомендаці для вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі", для студентів денної та заочної форми навчання, факультету туризму та міжнародних комунікацій, спеціальності "Туризм".
Тип: Text
Тип публикации: Препринт
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23640
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
предпринт_МР_мар_тур_2019.pdf528.56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.