Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23662
Title: Тестування в системі освіти США на початку XXI століття
Other Titles: Testing in the US System of Education at the Beginning of the 21st Century
Authors: Мишко, Світлана Анатоліївна
Keywords: стандартизовані тести, оцінка, знання, навички, культурні упередження
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Тестування в системі освіти США на початку ХХІ століття [Текст] / С. А. Мишко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Історія / відп. за вип. Н. П. Керецман. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (37). – С. 112-115. – Бібліогр.: с. 114 ( 10 назв). – Рез.: англ., рос.
Abstract: В статті розглядається тестування в США на початку XXI століття. Автор підкреслює, що став- лення до тестування в США змінювалося. На сучасному етапі значна увага приділяється питанню тестових упереджень, більшість із яких розглядаються як культурні упередження. На думку автора, використання стандартизованих іспитів у системі освіти США на початку XXI століття стало та, ймовірно, надалі буде темою гострих дебатів серед освітян та громадськості як у США, так і в багатьох інших країнах світу. Розповсюдження використання стандартизованого тестування виявило не тільки його сильні, але і слабкі сторони.
В статье рассматривается тестирование в США в начале XXI века. Автор подчеркивает, что отношение к тестированию в США менялось. На современном этапе большое внимание уделяется вопросу тестовых предубеждений, большинство из которых рассматриваются как культурные предубеждения. По мнению автора, использование стандартизированных экзаменов в системе образования США в XXI веке стало и, вероятно, в дальнейшем будет темой острых дебатов среди педагогов и общественности как в США, так и во многих других странах мира. Распространение использования стандартизированного тестирования выявило не только его сильные, но и слабые стороны.
The article examines testing in the US in the 21st century. The author emphasizes that the attitude toward testing in the United States has changed. At the present stage, much attention is paid to the issue of test bias, most of which are considered cultural bias. The author considers that the use of standardized examinations in the US system of education in the 21st century has become and probably will continue to be the topic of debate among educators and the public in the US and other countries around the world. Dissemination of the use of standardized testing has revealed not only its strengths, but also its weaknesses.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23662
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Історія Випуск 2(37) - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.