Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23679
Назва: Marketing ensuring for development of partner relationships in agroindustrial enterprices
Інші назви: Marketing ensuring for development of partner relationships in agroindustrial enterprices
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Britchenko, Igor
Bezpartochnyi, Maksym
Jarosz, Piotr
Ключові слова: marketing, marketing ensuring, development, agroindustrial enterprises
Дата публікації: 19-лют-2019
Видавництво: Przeworsk: WSSG
Бібліографічний опис: Marketing ensuring for development of partner relationships in agroindustrial enterprices/Bezpartochnyi M., Britchenko I., Jarosz P.//Матеріали науково-практичної INTERNET-конференції «Механізми та стратегії розвитку господарюючих суб’єктів в умовах інтеграційних процесів» (Харьків-Пшеворск, 19 лютого 2019 р.)/Національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського “Харківський авіаційний інститут”, Wyższa Szkoła Społeczno-Gospodarcza w Przeworsku. – Przeworsk: WSSG, 2019. - С. 146-150.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23679
ISBN: 978-83-937354-2-6
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Thesis_WSSG_2019.PDFтезиси2.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.