Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23717
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовт, Валерій Адальбертович-
dc.contributor.authorДжуган, Любов Михайлівна-
dc.date.accessioned2019-03-02T18:51:29Z-
dc.date.available2019-03-02T18:51:29Z-
dc.date.issued2019-01-
dc.identifier.citationТовт В.А. Професійні компетентності вчителів фізичної культури у вирішенні конфліктних ситуацій/В.А.Товт, Л.М. Джуган // Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chif M.A. Zhurba - Issue # 30, January, 2019. – P. 158-161. International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23717-
dc.descriptionPROFESSIONAL COMPETENCIES OF PHYSICAL TRAINING TEACHERS TO RESOLV CONFLICT SITUATIONS The article presents the study results of the physical training teachers’ typical reactions to conflict situations that may occur during lessons or sport events. The optimal algorithm of the step-by-step sequence of actions aimed at solving conflict situations was substantiated. It was confirmed that an important component of pedagogical skills of physical training teachers was its credibility among the team of students largely dependent on the ability to resolve conflicts during lessons. The effectiveness of the ability to resolve conflict situations increased if the teacher used a behavior algorithm model, which provided a sequence of his actions based on the research results. Key words: professional competencies; teacher of physical training, conflict situations; training skills.uk
dc.description.abstractВ статті представлено результати вивчення типових реакцій вчителів фізичної культури на конфліктні ситуації, що можуть виникати під час уроків, чи спортивних заходів, та обґрунтовано оптимальний алгоритм покрокової послідовності дій, направлених на їх вирішення. Підтверджено те, що важливою складовою педагогічної майстерності вчителя фізичної культури є його авторитет серед колективу учнів, який у значній мірі залежить від уміння розв’язувати конфліктні ситуації, що виникають на уроках. Доведено,що ефективність дій з розв'язання конфліктних ситуацій підвищується, якщо вчитель використовує модель алгоритму поведінки, що передбачає обґрунтовану дослідженнями покрокову послідовність його дій.uk
dc.description.sponsorshipВласні коштиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво: СPM «ASF» (Канада, Монреаль)uk
dc.relation.ispartofseries№ 30;-
dc.subjectПедагогіка, фізична культура і спортuk
dc.subjectПрофесійні компетентності; вчитель фізичної культури конфліктні ситуації; педагогічна майстерність.uk
dc.titleПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ВИРІШЕННІ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙuk
dc.title.alternativePROFESSIONAL COMPETENCIES OF PHYSICAL TRAINING TEACHERS TO RESOLV CONFLICT SITUATIONSuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Файл для репозитарію.pdf214.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.