Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23717
Назва: ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ВИРІШЕННІ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ
Інші назви: PROFESSIONAL COMPETENCIES OF PHYSICAL TRAINING TEACHERS TO RESOLV CONFLICT SITUATIONS
Автори: Товт, Валерій Адальбертович
Джуган, Любов Михайлівна
Ключові слова: Педагогіка, фізична культура і спорт, Професійні компетентності; вчитель фізичної культури конфліктні ситуації; педагогічна майстерність.
Дата публікації: січ-2019
Видавництво: Видавництво: СPM «ASF» (Канада, Монреаль)
Бібліографічний опис: Товт В.А. Професійні компетентності вчителів фізичної культури у вирішенні конфліктних ситуацій/В.А.Товт, Л.М. Джуган // Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chif M.A. Zhurba - Issue # 30, January, 2019. – P. 158-161. International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF).
Серія/номер: № 30;
Короткий огляд (реферат): В статті представлено результати вивчення типових реакцій вчителів фізичної культури на конфліктні ситуації, що можуть виникати під час уроків, чи спортивних заходів, та обґрунтовано оптимальний алгоритм покрокової послідовності дій, направлених на їх вирішення. Підтверджено те, що важливою складовою педагогічної майстерності вчителя фізичної культури є його авторитет серед колективу учнів, який у значній мірі залежить від уміння розв’язувати конфліктні ситуації, що виникають на уроках. Доведено,що ефективність дій з розв'язання конфліктних ситуацій підвищується, якщо вчитель використовує модель алгоритму поведінки, що передбачає обґрунтовану дослідженнями покрокову послідовність його дій.
Опис: PROFESSIONAL COMPETENCIES OF PHYSICAL TRAINING TEACHERS TO RESOLV CONFLICT SITUATIONS The article presents the study results of the physical training teachers’ typical reactions to conflict situations that may occur during lessons or sport events. The optimal algorithm of the step-by-step sequence of actions aimed at solving conflict situations was substantiated. It was confirmed that an important component of pedagogical skills of physical training teachers was its credibility among the team of students largely dependent on the ability to resolve conflicts during lessons. The effectiveness of the ability to resolve conflict situations increased if the teacher used a behavior algorithm model, which provided a sequence of his actions based on the research results. Key words: professional competencies; teacher of physical training, conflict situations; training skills.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23717
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Файл для репозитарію.pdf214.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.