Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23717
Название: ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ВИРІШЕННІ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ
Другие названия: PROFESSIONAL COMPETENCIES OF PHYSICAL TRAINING TEACHERS TO RESOLV CONFLICT SITUATIONS
Авторы: Товт, Валерій Адальбертович
Джуган, Любов Михайлівна
Ключевые слова: Педагогіка, фізична культура і спорт, Професійні компетентності; вчитель фізичної культури конфліктні ситуації; педагогічна майстерність.
Дата публикации: янв-2019
Издательство: Видавництво: СPM «ASF» (Канада, Монреаль)
Библиографическое описание: Товт В.А. Професійні компетентності вчителів фізичної культури у вирішенні конфліктних ситуацій/В.А.Товт, Л.М. Джуган // Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chif M.A. Zhurba - Issue # 30, January, 2019. – P. 158-161. International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF).
Серия/номер: № 30;
Краткий осмотр (реферат): В статті представлено результати вивчення типових реакцій вчителів фізичної культури на конфліктні ситуації, що можуть виникати під час уроків, чи спортивних заходів, та обґрунтовано оптимальний алгоритм покрокової послідовності дій, направлених на їх вирішення. Підтверджено те, що важливою складовою педагогічної майстерності вчителя фізичної культури є його авторитет серед колективу учнів, який у значній мірі залежить від уміння розв’язувати конфліктні ситуації, що виникають на уроках. Доведено,що ефективність дій з розв'язання конфліктних ситуацій підвищується, якщо вчитель використовує модель алгоритму поведінки, що передбачає обґрунтовану дослідженнями покрокову послідовність його дій.
Описание: PROFESSIONAL COMPETENCIES OF PHYSICAL TRAINING TEACHERS TO RESOLV CONFLICT SITUATIONS The article presents the study results of the physical training teachers’ typical reactions to conflict situations that may occur during lessons or sport events. The optimal algorithm of the step-by-step sequence of actions aimed at solving conflict situations was substantiated. It was confirmed that an important component of pedagogical skills of physical training teachers was its credibility among the team of students largely dependent on the ability to resolve conflicts during lessons. The effectiveness of the ability to resolve conflict situations increased if the teacher used a behavior algorithm model, which provided a sequence of his actions based on the research results. Key words: professional competencies; teacher of physical training, conflict situations; training skills.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23717
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Файл для репозитарію.pdf214.62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.