Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/239
Title: Модель формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя з дисциплін гуманітарного циклу засобами інтерактивних технологій
Other Titles: Model of formation of pedagogical skills of future teachers on humanitarian disciplines by means of interactive technologies
Authors: Бодруг, Наталія Анатоліївна
Keywords: майбутній учитель, модель, навчально-виховний процес, педагогічна майстерність
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Бодруг, Н. А. Модель формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя з дисциплін гуманітарного циклу засобами інтерактивних технологій [Текст] / Н. А. Бодруг. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип.30. – С. 30–34. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с.34 (13 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкрито сутність педагогічної майстерності, схарактеризовано структурні елементи моделі формування педагогічної майстерності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін за допомогою інтерактивних технологій. Педагогічну майстерність розглядається як обов’язковий елемент професійної компетентності майбутнього педагога. Проаналізовано специфіку навчально-виховного процесу навчального закладу в аспекті формування педагогічної майстерності. Ключові слова: майбутній учитель, модель, навчально-виховний процес, педагогічна майстерність.
Description: The article considers the issues of the nature of pedagogical skills. The structural elements of the model of pedagogical skills of teachers of humanities have been characterized through the interactive technology. Pedagogical skills are seen as a necessary element of professional competence of future teachers. The specifi c character of the educational process has been analysed in the aspect of formation of pedagogical skills. The main criterion of pedagogical skills of a teacher should be the end result, growth in professional knowledge and skills of future professionals in the moral readiness to solve non-standard tasks dictated by the modern market conditions. Key words: future teacher, model, the educational process, pedagogical skills.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/239
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.