Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/239
Назва: Модель формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя з дисциплін гуманітарного циклу засобами інтерактивних технологій
Інші назви: Model of formation of pedagogical skills of future teachers on humanitarian disciplines by means of interactive technologies
Автори: Бодруг, Наталія Анатоліївна
Ключові слова: майбутній учитель, модель, навчально-виховний процес, педагогічна майстерність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Бодруг, Н. А. Модель формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя з дисциплін гуманітарного циклу засобами інтерактивних технологій [Текст] / Н. А. Бодруг. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип.30. – С. 30–34. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с.34 (13 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність педагогічної майстерності, схарактеризовано структурні елементи моделі формування педагогічної майстерності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін за допомогою інтерактивних технологій. Педагогічну майстерність розглядається як обов’язковий елемент професійної компетентності майбутнього педагога. Проаналізовано специфіку навчально-виховного процесу навчального закладу в аспекті формування педагогічної майстерності. Ключові слова: майбутній учитель, модель, навчально-виховний процес, педагогічна майстерність.
Опис: The article considers the issues of the nature of pedagogical skills. The structural elements of the model of pedagogical skills of teachers of humanities have been characterized through the interactive technology. Pedagogical skills are seen as a necessary element of professional competence of future teachers. The specifi c character of the educational process has been analysed in the aspect of formation of pedagogical skills. The main criterion of pedagogical skills of a teacher should be the end result, growth in professional knowledge and skills of future professionals in the moral readiness to solve non-standard tasks dictated by the modern market conditions. Key words: future teacher, model, the educational process, pedagogical skills.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/239
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.