Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23913
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAndrusiak, Iryna-
dc.date.accessioned2019-03-26T20:02:16Z-
dc.date.available2019-03-26T20:02:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationTeaching Pronunciation: A Textbook Review / Iryna Andrusiak // Сучасні дослідження з іноземної філології / відп. ред. М.П. Фабіан. – Ужгород: ПП «Аутдор Шарк», 2017. – Вип. 15. - C. 23-24uk
dc.identifier.issn2617-3921-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23913-
dc.description.abstractСтаття присвячена одній із проблем сучасної методики викладання іноземної мови в середній школі – навчанню вимові. Актуальність дослідження зумовлена тим, що в умовах навчання іноземної мови в середній школі вимова як один із елементів мовної структури залишається поза увагою вчителів. Стаття вміщує результати порівняльного аналізу сучасних підручників з англійської мови, що використовуються у старшій школі. Проведене дослідження було зосереджене на таких питаннях: які елементи вимови є предметом розгляду авторів підручників, наскільки повно та ефективно подається вимова як один із аспектів навчання іноземної мови у цих підручниках, та чи можуть ці підручники стати в пригоді недосвідченим вчителям.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectTeaching Englishuk
dc.subjectteaching English, pronunciation, textbook reviewuk
dc.titleTEACHING PRONUNCIATION: A TEXTBOOK REVIEWuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри англійської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Andrusiak_ I.V._Teaching pronunciation.docx28.08 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.