Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23913
Назва: TEACHING PRONUNCIATION: A TEXTBOOK REVIEW
Автори: Andrusiak, Iryna
Ключові слова: Teaching English, teaching English, pronunciation, textbook review
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Teaching Pronunciation: A Textbook Review / Iryna Andrusiak // Сучасні дослідження з іноземної філології / відп. ред. М.П. Фабіан. – Ужгород: ПП «Аутдор Шарк», 2017. – Вип. 15. - C. 23-24
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена одній із проблем сучасної методики викладання іноземної мови в середній школі – навчанню вимові. Актуальність дослідження зумовлена тим, що в умовах навчання іноземної мови в середній школі вимова як один із елементів мовної структури залишається поза увагою вчителів. Стаття вміщує результати порівняльного аналізу сучасних підручників з англійської мови, що використовуються у старшій школі. Проведене дослідження було зосереджене на таких питаннях: які елементи вимови є предметом розгляду авторів підручників, наскільки повно та ефективно подається вимова як один із аспектів навчання іноземної мови у цих підручниках, та чи можуть ці підручники стати в пригоді недосвідченим вчителям.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23913
ISSN: 2617-3921
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри англійської філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Andrusiak_ I.V._Teaching pronunciation.docx28.08 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.