Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23913
Назва: | TEACHING PRONUNCIATION: A TEXTBOOK REVIEW |
Автори: | Andrusiak, Iryna |
Ключові слова: | Teaching English, teaching English, pronunciation, textbook review |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Teaching Pronunciation: A Textbook Review / Iryna Andrusiak // Сучасні дослідження з іноземної філології / відп. ред. М.П. Фабіан. – Ужгород: ПП «Аутдор Шарк», 2017. – Вип. 15. - C. 23-24 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена одній із проблем сучасної методики викладання іноземної мови в середній школі – навчанню вимові. Актуальність дослідження зумовлена тим, що в умовах навчання іноземної мови в середній школі вимова як один із елементів мовної структури залишається поза увагою вчителів. Стаття вміщує результати порівняльного аналізу сучасних підручників з англійської мови, що використовуються у старшій школі. Проведене дослідження було зосереджене на таких питаннях: які елементи вимови є предметом розгляду авторів підручників, наскільки повно та ефективно подається вимова як один із аспектів навчання іноземної мови у цих підручниках, та чи можуть ці підручники стати в пригоді недосвідченим вчителям. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23913 |
ISSN: | 2617-3921 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри англійської філології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Andrusiak_ I.V._Teaching pronunciation.docx | 28.08 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.