Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23913
Title: TEACHING PRONUNCIATION: A TEXTBOOK REVIEW
Authors: Andrusiak, Iryna
Keywords: Teaching English, teaching English, pronunciation, textbook review
Issue Date: 2017
Citation: Teaching Pronunciation: A Textbook Review / Iryna Andrusiak // Сучасні дослідження з іноземної філології / відп. ред. М.П. Фабіан. – Ужгород: ПП «Аутдор Шарк», 2017. – Вип. 15. - C. 23-24
Abstract: Стаття присвячена одній із проблем сучасної методики викладання іноземної мови в середній школі – навчанню вимові. Актуальність дослідження зумовлена тим, що в умовах навчання іноземної мови в середній школі вимова як один із елементів мовної структури залишається поза увагою вчителів. Стаття вміщує результати порівняльного аналізу сучасних підручників з англійської мови, що використовуються у старшій школі. Проведене дослідження було зосереджене на таких питаннях: які елементи вимови є предметом розгляду авторів підручників, наскільки повно та ефективно подається вимова як один із аспектів навчання іноземної мови у цих підручниках, та чи можуть ці підручники стати в пригоді недосвідченим вчителям.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23913
ISSN: 2617-3921
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри англійської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Andrusiak_ I.V._Teaching pronunciation.docx28.08 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.