Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23930
Название: Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі" 2019
Авторы: Годя, Іван Михайлович
Ключевые слова: туризм, маркетинг, туристичний бізнес, маркетингова інформація, сегментація ринку
Дата публикации: 2019
Издательство: ПП "Інвазор"
Библиографическое описание: Годя І.М. Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі". Ужгород, 2019. 37 с.
Краткий осмотр (реферат): Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі", для студентів денної та заочної форми навчання факультету туризму та міжнародних комунікацій, спеціальності "Туризм".
Тип: Text
Тип публикации: Методичні рекомендації
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23930
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МР_мар_тур.pdf573.86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.