Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23930
Назва: Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі" 2019
Автори: Годя, Іван Михайлович
Ключові слова: туризм, маркетинг, туристичний бізнес, маркетингова інформація, сегментація ринку
Дата публікації: 2019
Видавництво: ПП "Інвазор"
Бібліографічний опис: Годя І.М. Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі". Ужгород, 2019. 37 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі", для студентів денної та заочної форми навчання факультету туризму та міжнародних комунікацій, спеціальності "Туризм".
Тип: Text
Тип публікації: Методичні рекомендації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23930
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МР_мар_тур.pdf573.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.