Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23954
Title: Вплив директ-маркетингу на поведінку споживачів
Other Titles: Influence of direct-marketing on consumers behavior
Authors: Бочко, О.Ю.
Соломка, З.І.
Keywords: директ-маркетинг, маркетингові комунікації, поштова розсилка, ринок, підприємство, товари, клієнти, маркетинг
Issue Date: 2012
Publisher: ДВНЗ "УжНУ"
Citation: Вплив директ-маркетингу на поведінку споживачів [Текст] / О. Ю. Бочко, З. І. Соломка // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2012. – Вип. 35№Ч. 1. – С. 57–60. – Бібліогр. : с. 60 (6 назв). – Рез. укр.
Abstract: В статті розкриваються переваги використання директ-маркетингу в сучасних умовах. Обґрунтовується рівень впливу системи директ-маркетингу на поведінку споживачів. Досліджено основні етапи формування директ маркетингової кампанії на підприємстві. Доведено, що для ефективної роботи директ-маркетингу необхідно: створити клієнтську базу, зацікавити споживача шляхом індивідуального підходу до кожного з них тощо.
The advantages of direct-marketing complementarary in contemporary conditions are disclosed in the article/ The level or influence of direct-marketing system on consumers behavior is substantiated/ the main stages of formation of direct-marketing campaign at an enterprice are researched. Ft is proved that for the effective acting of direct-marketing it is recessary to create clintele base, interest a consumer by means of individial approach to each of them. Key words: irect-marketing, marketing communications, post distribution, market, ener-price, goods, clientele, marketing.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23954
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (35) - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.