Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолуб, С.М.-
dc.date.accessioned2019-04-02T12:44:59Z-
dc.date.available2019-04-02T12:44:59Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНеобхідність та особливості застосування маркетингових інструментів для збуту будівельної продукції [Текст] / С. М. Голуб // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2012. – Вип. 35№Ч. 1. – С. 77–80. – Бібліогр. : с. 80 (5 назв). – Рез. укр.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23958-
dc.description.abstractУ статті розкривається економічний зміст будівельного маркетингу, розглядається проблема необхідності застосування комплексу інструментів маркетингу для збуту продукції будівельної галузі, охарактеризовується специфіка їх застосування в ринкових умовах. Обґрунтовано теоретичні положення формування маркетингової збутової політики для продукції будівельних підприємств. Визначено та обґрунтовано ефективні засоби маркетингових комунікацій для просування будівельної продукції.uk
dc.description.abstractEconomic maintenance of the building marketing opens up in the article, the problem of necessity of application of complex of marketing instruments is examined for production of building industry distribution, the specific of their application characterized in market conditions, theoretical positions of forming of marketing sale policy are reasonable for the products of building enterprise, certainly and effective facilities of marketing communications are reasonable for advancement of building products. Key words: marketing, marketing instruments, building marketing, marketing activity, sale activity, building industry, building products.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "УжНУ"uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингові інструментиuk
dc.subjectбудівельний маркетингuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectбудівельна галузьuk
dc.subjectбудівельна продукціяuk
dc.titleНеобхідність та особливості застосування маркетингових інструментів для збуту будівельної продукціїuk
dc.title.alternativeA necessity and features of marketing instruments are for building production distributionuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2012 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 1 (35)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.