Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23958
Назва: Необхідність та особливості застосування маркетингових інструментів для збуту будівельної продукції
Інші назви: A necessity and features of marketing instruments are for building production distribution
Автори: Голуб, С.М.
Ключові слова: маркетинг, маркетингові інструменти, будівельний маркетинг, маркетингова діяльність, збутова діяльність, будівельна галузь, будівельна продукція
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДВНЗ "УжНУ"
Бібліографічний опис: Необхідність та особливості застосування маркетингових інструментів для збуту будівельної продукції [Текст] / С. М. Голуб // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2012. – Вип. 35№Ч. 1. – С. 77–80. – Бібліогр. : с. 80 (5 назв). – Рез. укр.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається економічний зміст будівельного маркетингу, розглядається проблема необхідності застосування комплексу інструментів маркетингу для збуту продукції будівельної галузі, охарактеризовується специфіка їх застосування в ринкових умовах. Обґрунтовано теоретичні положення формування маркетингової збутової політики для продукції будівельних підприємств. Визначено та обґрунтовано ефективні засоби маркетингових комунікацій для просування будівельної продукції.
Economic maintenance of the building marketing opens up in the article, the problem of necessity of application of complex of marketing instruments is examined for production of building industry distribution, the specific of their application characterized in market conditions, theoretical positions of forming of marketing sale policy are reasonable for the products of building enterprise, certainly and effective facilities of marketing communications are reasonable for advancement of building products. Key words: marketing, marketing instruments, building marketing, marketing activity, sale activity, building industry, building products.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23958
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (35) - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.