Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23958
Название: Необхідність та особливості застосування маркетингових інструментів для збуту будівельної продукції
Другие названия: A necessity and features of marketing instruments are for building production distribution
Авторы: Голуб, С.М.
Ключевые слова: маркетинг, маркетингові інструменти, будівельний маркетинг, маркетингова діяльність, збутова діяльність, будівельна галузь, будівельна продукція
Дата публикации: 2012
Издательство: ДВНЗ "УжНУ"
Библиографическое описание: Необхідність та особливості застосування маркетингових інструментів для збуту будівельної продукції [Текст] / С. М. Голуб // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2012. – Вип. 35№Ч. 1. – С. 77–80. – Бібліогр. : с. 80 (5 назв). – Рез. укр.
Краткий осмотр (реферат): У статті розкривається економічний зміст будівельного маркетингу, розглядається проблема необхідності застосування комплексу інструментів маркетингу для збуту продукції будівельної галузі, охарактеризовується специфіка їх застосування в ринкових умовах. Обґрунтовано теоретичні положення формування маркетингової збутової політики для продукції будівельних підприємств. Визначено та обґрунтовано ефективні засоби маркетингових комунікацій для просування будівельної продукції.
Economic maintenance of the building marketing opens up in the article, the problem of necessity of application of complex of marketing instruments is examined for production of building industry distribution, the specific of their application characterized in market conditions, theoretical positions of forming of marketing sale policy are reasonable for the products of building enterprise, certainly and effective facilities of marketing communications are reasonable for advancement of building products. Key words: marketing, marketing instruments, building marketing, marketing activity, sale activity, building industry, building products.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23958
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (35) - 2012



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.