Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23972
Название: Організація інноваційної діяльності в науково-технічній сфері на засадах інноваційного маркетингу
Другие названия: Organization of innovation activities in science and technology scope on the principles of innovative marketing
Авторы: Кирик, С.М.
Ключевые слова: організаційна структура, інноваційна діяльність, інноваційний процес, маркетингове забезпечення
Дата публикации: 2012
Издательство: ДВНЗ "УжНУ"
Библиографическое описание: Організація інноваційної діяльності в науково-технічній сфері на засадах інноваційного маркетингу [Текст] / С. М. Кирик // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2012. – Вип. 35№Ч. 1. – С. 108–113. – Бібліогр. : с. 113 (4 назви). – Рез. укр.
Краткий осмотр (реферат): Специфічний інноваційний процес, характерний для науково-технічної діяльності, породжує виникнення особливих результатів цієї інноваційної діяльності. Першочерговим завданням маркетингового забезпечення інноваційної діяльності є сприяння трансформації науково-технічної ідеї в конкурентний ринковий товар та адаптація результатів інноваційної діяльності до потреб ринку. Досягнення цілей інноваційної діяльності, спрямованої на широке використання маркетингового інструментарію, потребує вдосконалення організаційної структури інноваційної діяльності. Авторський підхід організації інноваційної діяльності полягає в пошуку взаємодії науково-дослідницької, інженерно-технічної та маркетингової діяльності на різних етапах інноваційного процесу.
The article discusses the optimal organization of innovative similarity in science and technology sphere on the principles of innovative marketing. The scheme of performance of the basic functions at different stages of innovative process is offered. Among possible organizational structures of innovative ability optimum structures are chosen. The matrix and mixed structures are the optimal organizational forms of marketing maintenance of innovative ability. Key words: organization structure, innovative activities, innovation process, marketing maintenance.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23972
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (35) - 2012



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.