Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23972
Назва: Організація інноваційної діяльності в науково-технічній сфері на засадах інноваційного маркетингу
Інші назви: Organization of innovation activities in science and technology scope on the principles of innovative marketing
Автори: Кирик, С.М.
Ключові слова: організаційна структура, інноваційна діяльність, інноваційний процес, маркетингове забезпечення
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДВНЗ "УжНУ"
Бібліографічний опис: Організація інноваційної діяльності в науково-технічній сфері на засадах інноваційного маркетингу [Текст] / С. М. Кирик // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2012. – Вип. 35№Ч. 1. – С. 108–113. – Бібліогр. : с. 113 (4 назви). – Рез. укр.
Короткий огляд (реферат): Специфічний інноваційний процес, характерний для науково-технічної діяльності, породжує виникнення особливих результатів цієї інноваційної діяльності. Першочерговим завданням маркетингового забезпечення інноваційної діяльності є сприяння трансформації науково-технічної ідеї в конкурентний ринковий товар та адаптація результатів інноваційної діяльності до потреб ринку. Досягнення цілей інноваційної діяльності, спрямованої на широке використання маркетингового інструментарію, потребує вдосконалення організаційної структури інноваційної діяльності. Авторський підхід організації інноваційної діяльності полягає в пошуку взаємодії науково-дослідницької, інженерно-технічної та маркетингової діяльності на різних етапах інноваційного процесу.
The article discusses the optimal organization of innovative similarity in science and technology sphere on the principles of innovative marketing. The scheme of performance of the basic functions at different stages of innovative process is offered. Among possible organizational structures of innovative ability optimum structures are chosen. The matrix and mixed structures are the optimal organizational forms of marketing maintenance of innovative ability. Key words: organization structure, innovative activities, innovation process, marketing maintenance.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23972
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (35) - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.