Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24104
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПішеніна, К.К.-
dc.date.accessioned2019-04-16T11:14:35Z-
dc.date.available2019-04-16T11:14:35Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСтруктурні особливості удосконалення державного управління науково-професійною ступеневою освітою [Текст] / К. К. Пішеніна // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2012. – Вип. 35№Ч. 1. – С. 194–197. – Бібліогр. : с. 199-197 (8 назв). – Рез. укр.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24104-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблеми змістовної оцінки, інтерпретації традиційних підходів державного управління освітньою сферою. Поглиблено змістовний контекст обговорення поточного стану професійної освіти. За допомогою розширення спектру інтерпретаційних моделей запропоновано реалізація моделі САФ, змістовно визначені переваги застосування моделі в системі державного управління, обґрунтовано необхідність впровадження науково-професійної ступеневої освіти як складової сталого соціально-економічного розвитку держави.uk
dc.description.abstractThe article deals with content evaluation, interpretation of the traditional approaches of public administration of education. Substantial discussions on the current status of professional education profound by expanding the interpretation models spectrum by implementation model SAF, proposed by author. Meaningfully defined benefits of applying the model in public administration. Proved the necessity to implement scientific and professional level education as a component of sustainable socio-economic development. Key words: public administration, interpretation models, professional education, research and professional gradual education, educational policy, research capabilities, professional competence.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "УжНУ"uk
dc.subjectдержавне управлінняuk
dc.subjectнауково-професійна ступенева освітаuk
dc.subjectосвітні стратегіїuk
dc.subjectнауковий потенціалuk
dc.titleСтруктурні особливості удосконалення державного управління науково-професійною ступеневою освітоюuk
dc.title.alternativeStructural features of the improvement of state management of scientific and professional gradual educationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (35) - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.