Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24104
Название: Структурні особливості удосконалення державного управління науково-професійною ступеневою освітою
Другие названия: Structural features of the improvement of state management of scientific and professional gradual education
Авторы: Пішеніна, К.К.
Ключевые слова: державне управління, науково-професійна ступенева освіта, освітні стратегії, науковий потенціал
Дата публикации: 2012
Издательство: ДВНЗ "УжНУ"
Библиографическое описание: Структурні особливості удосконалення державного управління науково-професійною ступеневою освітою [Текст] / К. К. Пішеніна // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2012. – Вип. 35№Ч. 1. – С. 194–197. – Бібліогр. : с. 199-197 (8 назв). – Рез. укр.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто проблеми змістовної оцінки, інтерпретації традиційних підходів державного управління освітньою сферою. Поглиблено змістовний контекст обговорення поточного стану професійної освіти. За допомогою розширення спектру інтерпретаційних моделей запропоновано реалізація моделі САФ, змістовно визначені переваги застосування моделі в системі державного управління, обґрунтовано необхідність впровадження науково-професійної ступеневої освіти як складової сталого соціально-економічного розвитку держави.
The article deals with content evaluation, interpretation of the traditional approaches of public administration of education. Substantial discussions on the current status of professional education profound by expanding the interpretation models spectrum by implementation model SAF, proposed by author. Meaningfully defined benefits of applying the model in public administration. Proved the necessity to implement scientific and professional level education as a component of sustainable socio-economic development. Key words: public administration, interpretation models, professional education, research and professional gradual education, educational policy, research capabilities, professional competence.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24104
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (35) - 2012



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.