Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24104
Назва: Структурні особливості удосконалення державного управління науково-професійною ступеневою освітою
Інші назви: Structural features of the improvement of state management of scientific and professional gradual education
Автори: Пішеніна, К.К.
Ключові слова: державне управління, науково-професійна ступенева освіта, освітні стратегії, науковий потенціал
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДВНЗ "УжНУ"
Бібліографічний опис: Структурні особливості удосконалення державного управління науково-професійною ступеневою освітою [Текст] / К. К. Пішеніна // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2012. – Вип. 35№Ч. 1. – С. 194–197. – Бібліогр. : с. 199-197 (8 назв). – Рез. укр.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблеми змістовної оцінки, інтерпретації традиційних підходів державного управління освітньою сферою. Поглиблено змістовний контекст обговорення поточного стану професійної освіти. За допомогою розширення спектру інтерпретаційних моделей запропоновано реалізація моделі САФ, змістовно визначені переваги застосування моделі в системі державного управління, обґрунтовано необхідність впровадження науково-професійної ступеневої освіти як складової сталого соціально-економічного розвитку держави.
The article deals with content evaluation, interpretation of the traditional approaches of public administration of education. Substantial discussions on the current status of professional education profound by expanding the interpretation models spectrum by implementation model SAF, proposed by author. Meaningfully defined benefits of applying the model in public administration. Proved the necessity to implement scientific and professional level education as a component of sustainable socio-economic development. Key words: public administration, interpretation models, professional education, research and professional gradual education, educational policy, research capabilities, professional competence.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24104
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (35) - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.